Positiv idag!

Godagens :)
I morse när jag vaknade kände jag mig etremt motiverad och glad på något sätt. Så jag drog på mig mina mjukisar och tog en långpromenad. Ungefär 2 timmar gick jag. När jag kom hem duschade jag och tog på mig en tråkig outfit (ska ha träning idag). Och då slog det mig att första cheerleading träningen är idag. Jag blev så glad haha. Som tur är så har jag faktiskt övat ganska mycket på programmet nu under lovet så jag kan det :). Annars hade det inte blivit kul kan jag säga. Men bra där iaf. Nu ska jag ta en kopp té gillar egentligen inte té alls men jag ska f*n ta och lära mig att gilla det! Haha. Kram på er allihop!


Kommentarer
Postat av: phiie

jo dt gör jag :D

2010-01-11 @ 16:57:49
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0