nailpolish in grey is hot

Heej alla gulliga ♥
Jag vaknade för runt en timme sedan och jag känner mig helt död efter att ha tittat typ en kvart på house of wax igår... Den var inte att leka med, fy! Sen är jag ju lite överrädd också. Men mest rädd blir jag av filmer med spöken och sånt. Alltså jag tror på paranormal activities (övernaturliga saker t.e.x andar) Jag vill inte tro men jag gör ju det tyvärr så jag har väldigt svårt att sova i perioder. Och just denna natt kändes som en början på en sådan period :(. Jaja om vi ska prata om något kul istället så såg jag att Lauren Conrad hade grått nagellack på en bild! Så jäkla snyggt så det får jag köpa om jag hittar det någon stans :D! Just nu har jag ju blått också sjukt snyggt men lite creepy om man tänker efter, hehe! Nu ska jag duscha känner mig sjukt ofräsch!!!

Pussshaaaaaaj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0