12 maj 2010

Hejsan alla småttingar ♥

Idag var det cheerträning som gällde för min del. Det var ganska kul men vi byggde inte vilket var lite fail...Men vafan? Vi bygger en annan gång istället :)

Innan träningen nördade jag & Chloé chatroulette, haha kul som fan! Jag stog typ o jucka (vi drev med en gubbe) sen helt plötsligt får jag kramp alltså verkligen hemsk kramp! Så jag bara faller rakt på Chloé så att det ser ut som om vi har sex eller något, hahaha jag dog! Nu blir det att äta morötter, mums!!! :D :D

Kommentarer
Postat av: chloe

fiifan va kul vi hade !

Ohmylord call me när du ser detta, du ska få veta en liten grej.

förresten lägg upp videon om du kan ?

2010-05-14 @ 10:10:22
URL: http://chloees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0