I'm off to school

Tjaba! Om ett litet litet tag kickar jag till skolan! Det ser lite mulet ut.. Får se om det hinner börja regna/snöa för då tar jag bussen. Jag går nämligen till och från skolan varje dag. Riktigt stolt över mig själv faktiskt! Men det tar bara en kvart... tjugo minuter. Så det är ju inte särskilt långt men jag har aldrig lagt manken till och böjat gå... Men sen brukar jag ju ändå gå 1 timma när jag kommer hem. Men 15 minuters extra motion kan inte skada någon :D
Have a good day everybody ♥

Kommentarer
Postat av: Nen

jag förstår det, men dom är jätte fina! önskar att jag hade lockigt hår :)



jo tack allt är bara bra med mig, trött på vädret bara..hur är det själv söt?

2010-02-25 @ 17:07:48
URL: http://nenami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0