strålande sol och en underbar dag på stan

Hej allihopa ♥
Idag var jag som jag nämde i tidigare inlägg på stan. Hittade inte så mycket som jag hade önskat dock :@ Lite pissed of här haha! Nej men jag sticker dit imorgon för att gå på skattjakt. Efter stan var det cheerleading som gällde. Inte vilken träning som helst utan tryout för heroes (jr fortsättning) Det var riktigt kul fick träffa lite nya människor och så. Jag vet inte hur andra föreningar i sverige har det men i våran förening ser iaf en tryout (uttagning typ) ut så att man har en helt vanlig träning och så kollar tränarna upp vad man kan och sedan meddelar dom om man har kommit med eller inte. Vi har dock 2 tryouter kvar för heroes. Och sen ska jag söka till Archers (sr fortsättning) också. Det är det också tummen upp för. Riktigt jäkla nervös faktiskt... Jaja nog pratat om cheer nu, haha. Dagens köp blev det här:










En gullig liten sommar outfit
:thumbup:


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulliga skor vart kommer de ifrån? :D

2010-05-23 @ 22:20:15
Postat av: Asta <3'

@: tack , dom är från HM tog dock sista paret sry :P

2010-05-25 @ 20:29:50
URL: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0