Inte skrivit på länge ...

Hejsan alla söta, det var tyvärr ganska längesedan jag skrev nu. Men jag har inte haft så mycket att skriva om. Hehe. Idag kom iaf Chloé hem till mig lite innan träningen. Och så åkte vi då tillsammans dit. Träningen var ju jättekul men jag vet inte, det kändes inte som om jag orkade ge allt idag. Lite synd för jag hade varit jättepeppad dagen innan osv. Men men...Vad ska man göra? Man kan inte vara på top varje dag heller. Haha :)Avslutar detta inlägg med en video från träningen idag den är super-kort, men det är mest för att visa Majas fina rondat min var inte toppen om man säger så. Hehe :) Ha det bra gullnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Rudina

bra blogg ;)

2010-02-18 @ 20:03:52
URL: http://jofifan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0