Första skoldagen. Suck.

Första skoldagen idag, blääää. Jag hittar inte ord för hur deprimerande detta känns. Haha. Kan man överdriva mer? Nej men det var kul att träffa alla kompisarna igen och så. Men om jag ska vara lite negativ nu då så har jag syslöjd den här terminen. Och det hatar jag. Hehe. Och när jag säger hatar då menar jag verkligen hatar. Tycker helt enkelt man borde ta bort slöjd från skolan helt och hållet.....

Efter skolan åkte jag och Kalongo iaf in till stan. Jag köpte inte så mycket men vi gick runt och kollade lite. Efter tag började jag skaka. Eftersom jag inte hade ätit sedan typ 7 på morgonen och då var klockan typ 17:00... Gillar inte maten i Bamba ( matsal på göteborgska ;) ). Men men så vi fick ta en äcklig hamburgare på Mac Donalds. Och såklart så ska ju jag spilla ut min dricka framför alla. Inte kul för mina kompisar heller att gå på stan med självaste klumpedunsen.... Stackars mig....Jag skämdes i hjäl :(.

Jaja nu ska jag plugga lite, och så måste jag gå och lägga mig tidigt....Ni vill inte se vilka påsar jag har under ögonen...Hehe.


Min söta lilla Kalongo på Mac donald's tidigare idag :)


Hörlurarna köpte jag idag på Clas Ohlsson för endast 59:-
Och sen det ipodskyddet även det och 2 andra skydd köptes idag på Clas Ohlsson för 99:-

Kommentarer
Postat av: Febb

ÅÅH BRA PRIS :D, och hahahahahahha v bra, tack eller vafan man säger, hehe ;)

2010-01-11 @ 19:15:50
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAAH xD .. du tappade din drika på mc ! Det va jätte synd :(



P.S din header e jätte snygg :D



// Kalongo (LL'

2010-01-11 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0