Hemska drömmar

Fy fan.....Jag vaknade nyss och det är jag glad för. Jag drömde om att hela mitt cheerlag var på ett solsemster-ställe typ som Malta för att tävla. Och där fanns en pizza-ö av plast som man kunde bada på. Så hela laget utom vår coach åkte ut för att bada. Det värsta var att det bara var 40 minuter kvar tills tävlingen skulle börja...Så vi badade i 3 timmar ungefär tills det slog mig att vi måste ha missat tävlingen. Kanske 10 minuter efter att det slagit mig, kommer vår coach gående och säger; Varför kom ni inte?. Så vi missar ett helt tävlingsår. Och så börjar alla skylla på mig för att jag var den enda med klocka. Och sen helt plötsligt sitter jag på en buss med min syster i stockholm och utanför bussfönstret ser jag Desiree Nilsson ramla. Haha det var väl det ända roliga i drömmen? Nej men detta skulle jag inte kalla mardröm utan typ stress-dröm? Hemskt iaf :(

Kommentarer
Postat av: janina

jo, jag kollade på let's dance :) tyckte att fel par åkte ut.

2010-01-17 @ 12:32:24
URL: http://nanarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0