borta bra men hemma bäst

Heeeej alla goingar ♥
Idag fick vi nog av att vara uppe i hunnebo. Det har regnat i princip varje dag. Vi skulle ju vart där uppe i båten i två veckor egentligen men det var inte kul så vi fick dissa den idén. Iaf skönt att vara hemma. Hade med dongeln men den funkade inte. Jävla tele2 skit. Jag hittade världens snyggaste hellyhansen jacka i smögen. Men mami tyckte det var bättre o köpa den här i Göteborg så att jag kan byta ifall ifall. Så sant så! En annan grej som jag hitta va en väska en rätt enkel men jag tyckte den var snygg och den får bli min nya skolbag. Edhardy har allt chnygga grejor!

VI HÖRS ELLER NGT PUSSHAAAAJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0