Fredag 23 Juli 2010

Hey there ! ♥
Det var ett tag sedan jag skrev här nu. Inte bra eftersom jag verkligen har börjat tappa läsare. Men jag bryr mig inte längre. Jag skriver när jag har lust för er läsare som orkar kika in lite då och då... Chattar lite med underbaringen Sofie. Funderar på att kanske samla mig lite och ta en dusch. För nu har typ halva dagen gått och jag har gjort nada. Nej fy vad hemskt! Det värsta är att det bara är 3 och en halv vecka kvar av sommarlovet :(. Men tur att jag åker iväg till båten på söndag. Har börjat packa lite. Det är helt otroligt hur mycket kläder som ligger på mitt skrivbord! Förhoppningsvis bloggar jag lite under tiden vi är i hunnebo. xoxo


gammal bild från ngn match :D

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha naw tack så jättemycket! Vad glad jag blir :D

2010-07-23 @ 13:53:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: HANNA =D

josse har tagit bilden hihiihihihihihiihihihihihihih

2010-07-29 @ 16:18:42
URL: http://hannaottander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0