Oupsidopsi

Haha ojdå , jag har visst haft en rejäl paus nu men vad ska man säga ? Jag är ju sjujäkligt dålig på att updatera så whatever... Snart är det sommarlov för mig också på onsdag börjar det jag har längtat efter sedan förra sommaren typ, sjukt skönt ska det bli! Nu tänker ni säkert nehe hon har inte gjort någonting sedan sist, men det kan ni ge er på! Jag har nämligen kommit in i ett nytt cheerleading lag. Ett junior fortsättningslag faktiskt, sista träningen med mitt nuvarande lag (invaders) på torsdag, väldigt sorgligt kommer sakna alla... Men dom flesta kommer säkert komma med nästa år så då blir det återförening till max! Idag har jag fixat nya bloggdesignen som förövrigt suger och vart i skolan och städat, hehe :D Efter skolavslutnikngen kanske jag har fått en fin somrig bild som jag kan ha som header men sålänge får bloggen se såhär fuckad ut :)

kramis !

Kommentarer
Postat av: Hanna Arvidsson

Din blogg suger.

2010-06-14 @ 18:49:10
Postat av: Asta

@:Hanna



Haha vem fråga ? :)

2010-06-14 @ 19:32:02
URL: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0