sofie är ett kakmonster

Heeeej alla fina bloggisar ♥
Idag har jag varit med Chloé och Sofie. Chloé sov över igår natt tisdag kväll lixom till idag. Och på dagen kom Sofie och joinade oss lite. Lite senare på eftermiddagen gick Chloé hem och jag och Sofie gick till willys och köpte wb twix som var godare än riktiga twix :D Och så bestämde vi oss för att gå hem till henne! Skitkul eftersom det nästan tog 2 timmar :O. Haha vi är galna! Vi gick och pratade och planerade en rolig grej som ni kommer få reda på vad det är om det rör er... Juste jag plattade mitt hår också det tar sån jäkla tid bara. Men nu tänkte jag platta på grunden igen imorgon och några dagar framåt eftersom mitt håt är jättetorrt, för torrt! Jag tvättar det varje dag! Och det ska man inte göra så jag får tagga ner på det. Jaja nu ska jag kolla på dagens sommarfilm på kanal 9 dom har filmer varje kväll klockan 9.   Super enligt mig iaf :thumbup:

Jag och mitt plattade hår ser lite konstig ut, hm vet inte riktigt :P
Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: cilia <3

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU ÄR SKIIIIIITTT FIIIIIN MÄNNISKA ;o

åker på fredag xD

men kmr sakna dig sjukt mkt!!! ;(

2010-06-23 @ 21:57:39
Postat av: Asta'

@Cilia:

a fan :(

men vi ses ju första dan i skolan :D:D

tagga tagga tagga haha :P

2010-06-23 @ 23:07:42
URL: http://astamarie.blogg.se/
Postat av: julia*

fin fin :) va det du elr nån annan som plattade det?:)<3

2010-06-24 @ 22:16:54
Postat av: Asta'

@Julia:

Jag plattde själv serru :D

2010-06-24 @ 22:44:30
URL: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0